dijous, 6 de maig del 2010

Hola nens i nenes del Despujol

Hola nens i nenes,
Fa una setmaneta, més o menys, vaig rebre notícies vostres, que per cert em van agradar d'allò més. Em va fer més content encara llegir el que em varen dir alguns companys vostres. Segons van deixar escrit aquí al bloc, la visita a Folgueroles va ser tot un èxit i us ho vau passar molt bé!!
Però jo que sempre estic atent a tot el que aneu fent, m'he assabentat que vau marxar de colònies!!! Sé que un Compte molt generós va deixar que us instal·léssiu al seu castell. Devia ser una gran aventura, oi? M'agradaria saber-ne més coses. Per què no me les expliqueu?
Per cert, si no ho heu fet encara, xafardegeu una mica el meu bloc, us hi he penjat una sorpresa! Si els vostres companys i companyes no ho han vist encara, oi que els avisareu?
Moltes gràcies i fins aviat,

El cavaller gentil

3 comentaris:

  1. HOLA GENTIL!

    LA QUERALT ESTAVA MALALTA, TENIA FEBRE.
    LA THOURIYA NO VA PODER VENIR. L'AINA DIU QUE S'HO VA PASSAR PIPA PERQUÈ ESTAVA SALTANT AL LLIT. HI HAVIA UNA BRUIXA.
    FINS AVIAT,
    AINA, QUERALT I THOURIYA.

    ResponElimina
  2. HOLA GENTIL,
    SOM LA CLÀUDIA I L'IXCHEL. L'IXCHEL NO HAVIA ARRIBAT A L'ESCOLA ENCARA. ALLÀ, VAM PUJAR EN UN CASTELL. VAM TROBAR LA PRINCESA, LA BRUIXA, EL COMPTE, EL CAVALLER I EL JOGLAR. HAVÍEM DE FER RIURE AL COMPTE I HO VAM ACONSEGUIR.
    ADÉU.
    CLÁUDIA IXHEL.

    ResponElimina
  3. Hola!
    Som la Nerea, la Naiara i un nen que es diu Ramon.

    Volem explicar-te els personatges de colònies. Hi havia una bruixa bona,també hi havia una princesa que es deia neus i un dia el seu pare el comte la va castigar, però nosaltres la vam ajudar.
    Ens va agradar molt estar en aquell castell

    Fins una altra,

    Nerea, Naiara i Ramon

    ResponElimina