divendres, 30 d’abril del 2010

Què n'és de vosaltres?

Hola de nou amics i amigues del Despujol,

Vaig passar uns dies una mica trist perquè no sabia res de vosaltres, algú m’havia dit que l’excursió que vau fer a Folgueroles us havia agradat d’allò més i pensava que me n’explicaríeu més coses.
Però van anar passant els dies i al bloc no hi havia cap notícia vostra. Fins fa uns dies que... Ai! Quina alegria que vaig tenir quan vaig veure que els nens i nenes de P-5 havien fet la meva història explicada amb dibuixos.
La veritat és que la meva tristesa va marxar una mica però, tot i així, m’agradaria llegir quatre ratlles vostres explicant-me l’excursió a Folgueroles, què us va semblar, què vau descobrir, què us va agradar...
De debò que em faríeu el cavaller més feliç del món!!

Espero missatges vostres i fins aviat,

El cavaller Gentil

3 comentaris:

  1. Hola Gentil,
    Ens va agradar molt el teatre i el Museu Verdaguer
    Ismael i Júlia

    ResponElimina
  2. Hola Gentil,
    Ja sabem que estàs una mica trist i t'enviem un missatge. Ens ho vam passar bomba amb la teva història.
    Fins aviat,
    Marta, Guillem i Gil

    ResponElimina
  3. Hola Gentil
    Ja sabem que estaves trist i per això t’enviem aquest missatge per dir-te que estem bé.
    Al Marc li va agradar el conte. Envia'ns un missatge, esperem que t'hagi agradat el nostre missatge.
    Hasta pronto,
    firmado Víctor i Marc.

    ResponElimina